Börjat planerat Halloween =)

Har sovit hela dagen, förstår inte hur jag kan sova så mycket. Det blev väldigt lugnt igår, blev film mys med Alex och massa chips ätning. Somna lite innan 12 men trots det kunde jag sova hela dagen.

Vakna förut och var stensäker på att klockan var lite innan 1. Alex gick strax före 12 till jobbet och jag minns att jag somna om en liten stund, men inte att jag somna om så hårt och länge. Klev upp och insåg att klockan var lite över halv4, skulle ju få mycket gjort idag egentligen =/ Men jag har ändå hunnit varit rätt effektiv trots allt.

Börja med att gå en promenad till Elin så jag skulle piggna till lite, drack lite kaffe med henne och börja planera vår halloween fest. Nu på kvällen har jag hunnit städat och fixat tvättid och sådant där.

 

Längtar till halloween nu ja, vi har tänkt oss en maskerad fest =) hör gärna av er om ni vill komma =)

Ska vara lugn tills dess har jag bestämt =)

 

Nu ska skicka in en arbetsansökan och sen äta middag med Alex så fort han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0