Dagens + och - =)

Dagens

- Hade betygsamtal med läraren, visa sig att en uppgift inte var inlämnad. Konstiga är att på min inloggningssida på skolan fanns inte ens denna uppgift.

+ Jag har fått världens perfektaste modell vader. Enligt Alex har jag tydligen haft det hela tiden, fast nu ser ju jag det också ;).. Synd bara att det är vinter, vill ju gå i sommar klackskor och korta klänning nu..hehe
Men så följer jag ju "Hollywood workout" Trodde inte det skulle va så skillnad mellan det och andra styrkepass träningar jag gjort, men man får verkligen en perfekt kropp utav det.


Denna dag hade jag tänkt samla in mer på dagens + och hoppas att jag inte får något mer på dagens - =)

Ska dricka upp mitt kaffe nu och kanske lira lite poker med Alex. Sen ska jag gå upp till valla och hälsa på min kära vän Letizia =)
Efter jag kommit hem ska det bli styrkepass och sen laga en god middag med min älskling

Hoppas alla får en underbar + dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0