Inte okej att kalla andra ful pågrund av att man är så misslyckad själv!

Jag valde själv att skaffa blogg, därför förtjänar jag att höra det mesta. Jag förtjänar att höra att jag är ful, att jag är en idiot och alla möjliga saker. Jag skaffa ju blogg.
Vi som skaffar blogg gör det bara för alla misslyckade tragiska människor där ute ska ha några de kan ta ut sina aggressioner och avundsjuka på!!!
Helvete är ni dum? tror ni verkligen att blogg är till för de? är fan människor som skriver! Det är inte okej att gå till en människa på stan och kalla den dumma saker, så varför är det okej via nätet?
Tragiska fega människor som är så feg och misslyckad att det måste sitta hemma för de skulle aldrig våga säga något till en person rakt ut!!

Jag tror inte en människa som är nöjd med sig själv gör sånt, utan jag tror det är folk som är så nöjd och avundsjuk att det måste säga något för att känna sig bra!
Speciellt fula personer, dem ska alltid sitta och skriva något om någon bild och anta att dem måste fuskat.
Men helvete gå och gör er snygg istället! Jag gör det och det är därför det bli resultat. Jag tränar, jag äter sunt och allt med mig är äkta! Folk är nog jävligt avundsjuk, men ingen är född perfekt utan man gör sig själv perfekt..

Här är mina senaste blogg bilder på mig själv, och tydligen är jag ju så ful att jag måste visa min bröst så mycket som möjligt! Kika



g




Oj det var tyvärr inte så mycket man såg där inte! Så undra om jag tycker jag själv är ful då, nej det gör jag verkligen inte.
Jag sitter verkligen inte anonymt och skriver till folk, jag har gett ut mig i en egen blogg med massa bilder vilket jag inte skulle göra om jag tyckte själv att jag var ful.

Jag tycker jag ser bra ut vare sig jag skulle vara naken eller med maaaaassor ut av kläder!

Råka ju ta en bild igår för att jag ville att folk skulle se hårlängden och man råka se min urringning vilket jag inte ens hade tänkt på. Vilket störde lite fula personer!
Jaha jag råkade ha ett sådant linne, varför skulle jag inte kunna ha? Gnälla om att jag hade en för liten BH för att mina bröst skulle se större ut. haha kan säga så mycket som så här, mina bröst är så små att det knappt finns något som kallas för liten BH för dem.
Sen kan jag verkligen förstå hur du menar. Gissar på att du är en tjej med häng bröst och mår dåligt utav det! Jag behöver inte ens en BH och det skulle se ut så ändå, du är bara så jävla avundsjuk så det inte är sant.

Men men kan ge dig ett tips! träna bröstmusklerna! Många tjejer idag är rädd att träna för att dem inte vill få mindre bröst, men man få ju faktiskt fastare!
Skulle det inte vara värt att minska en BH storlek för att dem skulle bli fast. Visst skulle folk gnälla på er att det ser ut som ni tryckt upp dem, men de är bara för som är avundsjuka!
Var inte rädd för att träna bröstmusklerna tjejer! =)


Okej jag blev väldigt förbannad. Var ju inte direkt så här jag ville att min lördag skulle starta. Men nu när jag skrivet av mig lite så känns det bättre.
Sen när jag tog frambilderna och upptäckte själv att jag använder mest tjocktröjor på dem och ändå såg bra ut så kändes det också bra. Jag tycker ett leende på kort gör mycket mer än om man är lättklädd =) Så insåg jag också att det finns nog folk som är avundsjuk på mig!
Trist bara att tjejer har så dåligt självförtroende idag så dem måste sitta och skriva skit till oss snygga tjejer på nätet!
Men som sagt, träna och lev sunt. Då börjar man tycka om sig själv lättare också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0