Så ska man byta efternamn då ;)

Så har man varit på lärcentrum idag då. Blir så less att allt ska tjorva precis hela tiden. När jag ville sätta igång med företags ekonomiB som jag redan var anmäld så fick jag inte det, de tyckte jag skulle anmäla om eftersom det inte vart rätt datum. Så istället för att ändra datum var jag tvungen att söka helt om och vänta ytligare två veckor.
Datumet vart inte rätt eftersom jag först inte fick godkänt i A pågrund utav att dem hade glömt ge mig en uppgift som jag inte ens visste om. Men nu fick jag ju godkänt i kursen, då borde jag väl ändå fått börjat med B? De på lärcentrum vart t.o.m. väldigt förvånad att dem inte tillät mig börja kursen.
Varför ska allt tjorva för mig hela tiden? Blir fruktansvärt less.
Nu har jag iaf bokat tid med dem på lärcentrum så vi kan sätta oss ner och kolla upp någon liknande utbildning jag hade tänkt gå, fast jag tror inte det finns någon jag bara kan börja sådär.

Men något positivt har iaf hänt idag. Jag ska få byta efternamn helt gratis, trodde det skulle gå på väldigt mycke pengar.
Så snart heter jag inte Karlsson längre ;) Mitt nya namn kommer bli Madeleine Karlsdotter =). Pappa heter ju Karl-Ove så jag får ju både karl efter honom och mitt nuvarande efternamn =)
Fast jag kommer byta när jag fått lite pengar för att kunna ta ett nytt legg och pass.

Något mer som har hänt i mitt arbetslösa liv? hmm..

Jo har varit hos Elin idag också, hon var hundvakt åt en liten kinesisk naken hund. Så himla söt var den =)
Är så sugen på en liten hund nu, vill helst ha en liten chiwawa.
Men Alex vägrar det, fast vi ska ändå inte skaffa mer djur nu. Det får bli om några år det.



Vill att Alex ska komma hem nu, vill inte vara själv. Har ju haft stresspanik attacker och mått dåligt nu den senaste tiden, men idag var nog värst.
Började må dåligt när jag var borta idag och kände bara en panik och jag visste inte varför, sen blev det värre när jag gick hem. Här utanför började jag helt plötsligt se dåligt och kände mig totalt svimfärdig, blev jätte varm som man bli på sommaren ibland och man känner att man inte kan andas för man svettas ihjäl typ.
Blev rädd att svimma ute så jag skynda mig hem, när jag kom in fick jag sätta mig ner och försöka få till andningen lite.
Förstår inte, så här överdrivet kan det väl ändå inte bara bli av stress? Vad fan händer med mig egentligen?
Är rädd och klara inte att vara själv =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0