Nyheterna och rödvin igår kväll =)

Igår kväll efter middagen gick vi till Elin och Åke och tog med en rödvinsflaska. Satt där och surra och drack lite rött, kolla även på debatten, efterlyst och andra nyhets saker på tvn. "vuxen poäng" haha :P

Elin och Åke tycker nyheterna är intressant =)



Alex upptäckte imorse att jag inte hade varit så smart när jag köpte ägg igår. Jag kollar aldrig på utgångs datum ja, så jag köpte 20ägg som gick ut igår.
Så idag har vi bestämt att vi ska ha en bak dag, försöka baka hur mycket som helst och frysa ner. Bra när man får besök att man har något hemma =)
Men vi har inte helt än bestämt vad vi ska baka, några tips? =)

Bloggar senare om hur det går med bakningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0