Film tips och varning

Blev en lugn fredag för mig och Alex, kika på film och somna på soffan båda två. Vakna upp idag jätte utvilad =) Skulle ju ta det lugnt hela helgen hade jag ju bestämt, men så har ju massa gamla vänner som inte bor kvar här kommit upp. Man vill ju direkt inte sitta hemma då och va tråkig =)

Tänkte ge er ett tips om ni vill ha en rolig stund hemma och skratta jätte mycket..Filmen Miss March.
Jag satt och skratta hela filmen igenom.=)





 

Sen tänkte jag ge ut en liten varning också. Om ni känner att ni inte har något liv alls att slösa, så tror mig. Ni kommer ändå har slösat bort en bra tid av era liv med denna film. Tror jag aldrig har sätt en så dåligare film som denna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0