Finskor i 35?? tillverkare verkar ha insett att det finns vuxna som är små.. Äntligen =)

Vilken tur jag hade, tydligen hade mamma och pappa tagit kameran med försäkring på tre år =) Garantin var osäker eftersom det va fysiska fel skador på den, men nu funkar det ändå att fixa den tack vare försäkringen =) Så en månad har jag min kamera igen..

Gått på stan hela dagen med mamma. Fick en halsduk utav henne, första vinter med en halsduk då. Förstår inte varför jag klär mig så dåligt, liksom halsduk i norrland är väl ett måste?
Nu kanske jag måste ta och inskaffa några långkalsonger...

Gick in på Scorett, gissa vad jag såg?





Kolla längst upp.. Vad är det man ser? 35or.. VA??? Trodde inte denna dag skulle komma under min ungdom, men någon i världen har varit smart och insätt att vuxna kan ha små fötter =)
Men tyvärr så måste alla med små fötter vara rik =/ ca 1300 gick dem väl på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0