Fredagsmys med trevliga personer, öl och popcorn =)

Vilken seg dag, första gången på länge att jag är ensam en hel dag. Jag är jätte uttråkad eftersom det inte finns något att göra =/
Vill att klockan ska bli 9, då kommer älsklingen hem. Tänkte att jag kanske skulle ladda ner någon film tills ikväll, men jag förstår mig verkligen inte på sidorna Alex använder.
Datorn är seg så kan jag inte kika på serier heller, vad gör folk när dem sitter hemma egentligen? Jag klarar inte att vara själv, vill ha kuddkrig med Alex eller vad som helst. Värdelöst det här ju..


Hade en jätte trevlig fredag igår. Blev öl, popcorn och kortspel med Alex, Ida och Yodchai =) Underbart med parkvällar sådär ju..




När jag käkar popcorn tänker jag alltid på fredag kvällar hemma hos mina föräldrar. Jämt när man var yngre så fick man alltid popcorn och CocaCola där på kvällen. =)

Kommentarer
Postat av: kickan

Popcorn är kanske det godaste som finns :)

2009-10-17 @ 17:29:24
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0