Hon är våran lilla bäbis

Idag har vi varit och hälsat på Alex syster och massa kissekatter =) Hon har tagit två från katthemmet och var kattvakt åt deras föräldrars tre katter (två ut av dem är från katthemmet också)
Underbara människor som hjälper dem katterna tycker jag..=)

Så snäll vill jag också va, fast jag har kommit på att jag är rätt snäll ändå. Jag tog hand om Ziina, även fast hon kom ett riktigt hem.
Men tänk om hon hade kommit till någon annan, tänk om hon hade haft det dåligt eller slutat på ett katthem. Vad bra att jag tog henne, det är fan omöjligt att hon skulle kunna ha det bättre hoss någon annan.
Hon har det riktigt bra och är riktigt bortskämd:p Mer kärlek skulle vara omöjligt att ge henne, Jag och Alex skulle göra allt för henne faktiskt. Hon är ju trots allt vår lilla bäbis =)




En bild från i somras, jag har somnat och Ziina kommer och lägger sig på mig och somnar också. Alex tog fram kameran på en gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0