Hur många stretchar efter krogen? =)

När jag tränar är jag jätte noga med att stretcha för att slippa träningsvärk, Men jag stretchar direkt inte när jag kommer hem från krogen. Vaknar alltid med träningsvärk dagen efter i vaderna, går ju alltid ut med rätt höga klackar.

Blev plaza igår, kom tyvärr dit rätt sent. Alex var tvungen att sticka iväg och jobba en stund på kvällen, blir alltid så fort vi har planerat något. =/
Men innan krogen kom Anna hit så drack vi någon öl och testa lite gitarhero.
Kom till plaza runt halv1, så man han ju inte var där inne länge. Träffa Ida där inne också, länge sen jag såg henne nu så det var väldigt roligt =)

Jag hade längtat hela veckan att det skulle bli fredag och att vi skulle ut. Kände att jag behövde en utgång efter en stressig vecka, ville bara ha en kväll jag kunde tänka på annat än skola, jobb och ekonomi.
Men alkohol på stress kan bara göra det värre, så jag kunde inte slappna av och försöka ha trevligt igår ändå. =/


Jag var rätt tjejig igår, skulle byta kläder just innan utgång även fast jag redan hade klätt upp mig :P
Anna kom hit med en snygg klänning jag kunde låna så det fick bli klänning igår istället för mitt nya party linne och kjol.


Det här blev kvällens outfit istället =)


Anna spelar GH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0