Jag är uppe nu!

Kunde ju självklart inte sova något inatt eftersom jag sov hela dagen igår, men trots allt bara någon timmas sömn så gick jag upp kl9imorse.. =)
Gjorde ordning Te och rostade mackor åt mig och Alex, en vanlig frukost för oss. Men vill börja äta bättre och nyttigare frukost, men tyvärr är ju allt nyttig så dyrt =/

Igår kväll såg jag trueblod för första gången, hade nerladdat tre avsnitt. Serien var verkligen inte som jag hade förväntat mig, hade förväntat mig den mycket bättre. Men den var väldigt annorlunda så självklart fick den ett plus från mig =)
Men man ska aldrig ha förväntningar, allt blir mycket bättre utan det =)


De är ju faktiska lite gulliga =)


Nu ska jag göra mig ordning för att dra ner till stan med älsklingen..

Kommentarer
Postat av: Minna

För att slippa ladda ner kan du kolla på http://www.watchxonline.com =)

Är inne på avsnitt 12 säsong 2. Va lite skeptisk första avsnitten när jag började kolla men det blir bara bättre och mer spännande!

2009-10-19 @ 12:53:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0