Jag börjar kanske bli tjock?

Idag har det varit fullt upp så ingen tid har funnits till datorn. Fick besök utav mamma när jag nyss hade klivet upp, vi drack kaffe och fika massa onyttigt från gårdagens bak.
Efter mamma hade åkt så käkade jag och Alex tjockpannkaka som var över sen igår också.
Ikväll har vi spenderat några timmar hos Alex föräldrar, även där blev det fika.

Ätit massa degiga onyttigheter tvådagar i rad nu, jag känner mig TJOCK :P
okej inte riktigt, men det är inte okej iaf..


Många vänner har hört av sig på sms dem senaste dagarna och inte fått svar, förlåt att jag inte svarat till er men har haft det lite stressigt med skolan.
Brukar lägga undan mobilen när jag har det som mest stressigast.
Försöker höra av mig till er alla när det lugnat ner sig lite =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0