Jag, den nya nakna kocken?

Eller?

För en stund sen stod jag i duschen, tog en sådant här riktig lång varm dusch. Så skönt att stå i varmt vatten och bara fundera sig bort, bort kan man verkligen säga. Efter en riktig lång stund kom jag på att jag höll ju på att laga mat, helvete!
Var ju bara att hoppa ut duschen fort som fan och springa allt vad man hade till köket, naken, blöt och allt.
Jag måste ta och skaffa en kock. Inte nog med att man inte kan laga mat, när jag väl försöker glömmer jag bort det också :)
Som tur brann det inte eller något, men jag har kommit på att jag måste ta och skaffa hemförsäkring. Borde finnas något som heter klant försäkring till oss klantiga som alltid lyckas med något..:P


Nu ska jag försöka dra in till stan snart, ska till min kära vän Ida och dricka lite med henne. Ska bli jätte skoj, var så länge sen jag umgicks med henne.



Fan vad jag tycker att jag ser ut som 15 när jag klippt av mitt hår =/
Till er läsare som inte vet min ålder är jag 22.. Såg man bättre när
jag var lång hårig som ni säkert har sätt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nej du ser inte ut som 15..15åringar är ju rätt söt. Fast ja, på stilen ser du ut som 14, speciellt på din push-up (det syns att du använder en storlek mindre i bh-storlek, ett trick alla fjortisar känner till, för att de ska se ut som om de har större bröst). Och denna överdrivna urringning..är du så ful så du måste visa pattarna för att få uppmärksamhet?

2009-10-17 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0