Letat fram vantar och mössan =)

Just nu tror jag att jag har Maila alla arbetsplatser som finns i lilla Östersund, iaf nästan. Sjukt många mail har jag fått iväg, känner mig jätte duktig =)
Men jag är förvånad att så lite butiker har en mail adress faktiskt? postnummer och telefon nr finns men inte E-post. Snart går vi ju ändå in i 2010 och det är nästan så att E-post börjar bli lite gammalmodig? hmm

Igår kväll stack jag och Alex till Elin och Åke och drack kaffe, väldigt trevligt =) Men så jobbigt att gå till folk på kvällarna nu när det börjar bli iskallt ute. Blir nog att stänga in sig i vinter, förra höstvintern var det ändå okej för man bodde inne i stan och hade nära till precis allt. =)

Men som tur har jag redan letat fram vantar och mössan =)

Jag vet, kameran suger!

Ibland kan man klä sig jävligt fint på hösten, synd bara att det inte

kan fastna på kort :P

 

Världens mysigaste vantar =)

Nu har jag lite brottomt, ska sticka in till staden och träffa Letizia =)


Har kommit på att jag måste fixa en bärbardator med mobilt bredband. Ibland känner jag för att gå till ett café och sitta för mig själv, är ju aldrig själv hemma.
Vill vara själv när jag ska börja utbildningen i januari och ibland när jag bloggar så man kan få många funderingar över livet och så =)



Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

lust med en ny bloggdesign=

hör av dej oavsett!

2009-10-01 @ 15:58:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0