Nu drar vi ut till Nor

Ja en liten paus blir det nog nu, ska pausa från allt som har med dator att göra nu.

Idag lämnar jag stan =) Jag, Alex, Elin och Åke ska åka iväg till ett hus i Nor och fira lite halloween där. Ett hus som ligger långt ifrån affärer och massa folk, vi ska ta med oss lite vin och mat och bara sitta där och umgås.

Skulle egentligen vilja stänga av min mobil och ta en paus därifrån också, med eftersom vi har barnvakt så måste jag kunna nås.
Hehe är rätt löjlig ja =) Ziina är ju ingen riktig bäbis utan en katt, men för oss är hon ju vår lilla bäbis som vi älskar hur mycket som helst. Det är ju som att ha en bäbis när man har henne, hon brukar ju skrika och väcka en på nätterna så man är tvungen att kliva och gosa med henne för att hon ska sluta :P
Mina föräldrar är ju vakt till henne nu, t.o.m. dem kallar henne barnbarnet. De kanske har en liten längtan till barnbarn =)
Jag tänkte avslöja en liten sak, riktigt ärligt så ringer jag min mamma minst 3gånger per dag när dem är vakt till Ziina bara för att höra hur hon mår. Undra hur jag skulle bli när jag faktiskt får ett barn, undra om jag skulle kunna lämna bort det? hehe
Så mobilen måste med så jag kan ringa till dem hela tiden =)


Men en lång paus blir det inte. Vi åker snart så vi kommer vara där hela denna dag, sen kommer vi nog tillbaka imorgon kväll.
Fast få se, lär inte blogga så mycket denna helg. Om jag ska slösa tid vid datorn ska jag försöka fixa min bloggdesign, tror Alex har fixat hem ett program nu.

Nu måste jag skynda mig och packa ner varma kläder, kan nog ta ett tag innan vi får upp värme i huset. Är ju att elda, kommer bli jätte mysigt =)

Så hejdå så länge och trevlig halloween

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0