Nu kanske det fixar sig

Nu börjar saker kännas bra igen, fast jag vågar ändå inte hoppas för mycket. Ibland kan jag bli rädd att känna bra saker för jag vet hur snabbt positiva nyheter kan ändras till negativa.
Fast jag tänker inte negativt heller, jag tänker inte alls kan man säga. Efter mötet idag såg jag en annan väg på allt, en bättre väg. Om det går som det ska  kommer många saker hända innan Jul i mitt liv, saker som kan fixa mitt liv precis som jag vill ha det när vi kommer flytta till Stockholm i vår..=)

Fast jag kommer fortfarande inte ge ut så mycket om detta i bloggen..

Aja nu sitter jag hos Elin iaf, vi funderar snart på att gå hem till mig. Prata nyss med Alex och det verkar som dem har en tatuera dag där hemma. En kille är där och tatuerar en annan hemma hos oss, så jag och Elin blev sugna på att gå och kika.
Vad kan man annars göra en dag som denna, orkar inte göra något mer vettigt idag. Jag ska ta det lugnt fram tills måndag jag börjar studerar.

 

Bild på mig och Elin i börjar av sommaren

 



Kommentarer
Postat av: kickan

Put mun på hög nivå :P

2009-10-27 @ 16:34:15
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0