Pizza och film kväll igår =)

Igår fick det bli en myskväll med älsklingen, innan det blev det en lugn hemma dag för mig själv.
Under tiden Alex var på jobbet så hade jag en våra bästa år maraton, fem 6avsnitt tror jag att jag såg. Sen på kvällen blev det pizza och massa filmer. En av filmerna var "I love you man", en film om vänskap mellan två killar som jag tyckte var jätte bra.


När man inte ätit skräpmat på länge så är det inte äns gott

Idag var det tänkt att vi skulle baka bullar, är ju faktiskt kanelbulles dag idag =) Men blev så att Alex var tvungen att jobba så då hade jag ingen lust att baka själv. Är ju inte direkt sugen på kanelbullar, tyckte mest det var en rolig sak att göra tillsammans.

Blir att förebreda massa saker till veckan plus att ta leta lite kontaktuppgifter till olika saker "hemliga saker än så länge" =)



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

fin blogg

2009-10-04 @ 19:16:29
URL: http://yohannanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0