Ska lämna in min älskade kamera =/

Nu ska jag iväg och lämna in min kamera, sen blir det att gå på stan med min mamma.
Få se hur länge det tar tills att jag kan använda kamera igen då. Jag kan ju använda mobil kameran, fast den är bara på 2mp. =/
Så less på min kamera nu, den tar bara massa suddiga bilder som ni säkert sett på bloggen. Att ha en kamera på 10mp och det blir suddiga bilder är INTE okej!!
Så om dem inte fixar min kamera och tycker att den är bra så blir jag ju förbannad..


Olympus U 1040


Men när den väl funkar är jag jävligt nöjd över denna kamera. Fick den av mina föräldrar när jag fyllde 22, och den har blivet väl använd kan man säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0