Skopunkten

Har varit på Lillänge med mamma idag, blev mest att man kikade på skor inne på skopunkten. Vilken bra och billig affär det är, känner mig dum nu att jag ens har kikat på skor inne i stan innan.
De dyraste skorna jag såg inne i butiken gick på 499 tror ja, sen har dem ju alltid erbjudande tag tre och betala för två eller tag två och få 50 % rabatt på den andre.
Både jag och mamma hittade ett par vinter skor, sen så hitta jag även ett par finskor, allt blev 900. Det priset brukar ju ett par finskor annars gå på.
Hittade hur mycket skor som helst där uppe faktiskt, när jag börjar få ordning på ekonomin ska jag tok shoppa där uppe =)

De här fynda jag




Vinterskor.. orginal pris 399kr


Finstövlar orginal pris 499kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0