Tillbaka till staden

Nu har man nyss kommit hem igen. Känns tråkigt men Alex var ju tvungen att jobba.
Vi har iaf haft det jätte bra där borta, även fast det vi inte var där så länge.

Vi åkte ut igår morse. Första vi fick göra när vi kom ut till nor var att elda, var ingen värme i huset. Vi satt oss ner och drack lite irishcoffe så vi skulle få upp lite värme i kroppen..=)
Så blev det middagslagning. Vi käkade renkött som vi stekte med svamp, lök, bacon och massa grädde, så blev det potatismos och lingonsylt till det. Så underbart gott var det.
Sen blev det kortspel och öl resten av kvällen, fick även besök utav några grabbar som bodde där ute i Nor.

På natten hade jag tydligen varit lite dum mot Alex, hade tagit täcket hela tiden i sömnen. Det sluta med att han har fått jätte ont i vaderna nu eftersom det var för kallt att sova utan täcke.

Men jag vakna iaf jätte utvilad imorse, hade t.o.m. drömt om sommaren. Jag hade det väldigt varmt med täcket för mig själv :p



Lite bilder därifrån


Åke kör bil


Luna fick också följa med


Jag hittade schysst solbrillor i huset


Elin spelar kort


Alex står och värmer sina händer


den underbara middagen

Mer bilder lägger jag ut på facebook senare =)

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Precis! Media och Landstigen är mkt medvetna om varför många säger nej till Vaccin. Varför går dem inte ut och säger att det är ofarligt om det nu är så?

2009-11-01 @ 14:26:31
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: kickan

Sötnos vovve ni har :)

2009-11-01 @ 23:15:49
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0