Vem tror att jag får detta jobb?

Gjorde det jag inte vågat på riktigt länge igår, var ju iväg till butiker jag vill arbeta på och prade med dem själv.

butikschefen: Varför just detta ställe?
Jag: Om jag ska vara helt ärligt så har ja inte hunnit varit här så mycket än men ni öppna väl nyss? i våras eller så?
Butikschefen: Nej vi har funnit i över två år
Jag. Jaha?

Man ska tydligen inte vara så nervös eller osmart om man går i butiker själv och frågar =)
Men helt ärligt så upptäckte jag dem i somras och tyckte om dem direkt. Men pågrund av min ekonomi så har inte jag varit den här shoppingbruden som går på stan direkt.
När jag har skrivet på blogget att jag ska in till stan, då har jag nästan aldrig gått genom shoppings gatan.

Men vad tror ni, verkade jag intresserad? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0