Vill åka bort

Vill åka bort i veckan, skulle kännas skönt att få en lite paus från sitt liv några dagar. Börjar plugga igen på måndag så det skulle kännas bra att åka denna vecka när man ändå inte gör något. Tror jag vill smita på halloween också, brukar ju va så svårt att planera med folk.
Men vart skulle man åka tro? Falun och hälsa på syrran kanske? Stockholm några dagar skulle också vara skönt, fast då skulle jag vilja ha mer pengar så man kan shoppa lite.
Tips på vart man kan åka om man bara känner att man vill vila upp sig?

Kommentarer
Postat av: Ulli

Åker du till Sthlm hittar du mig där.. =P

2009-10-26 @ 15:27:09
Postat av: Denice

jag ska till borlänge på torsdag och stanna över helgen.

Får gratis skjuts ner och tillbaka.

Om du vill/ska till Falun så kan jag kolla om det finns en plats kvar i bilen, så kan du ju åka med oss gratis om du vill? sparar ju några hundra då..

Och från borlänge till falun är det max 2 mil, så det är ju inte många kronor du får lägga ut i så fall ^^

2009-10-26 @ 18:13:41
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0