Allt dåligt man gjort kan ändå ha lett till allt bra idag =)

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden, vad många saker jag hade vela gjort annorlunda.
Jag önskar att jag hade varit en pluggnörd i gymnasiet istället för en liten party prinsessa :P Så mycket jag måste ta igen nu istället.
Fast egentligen så kan jag inte ångra det, om jag hade varit annorlunda då hade jag nog varit annorlunda idag också.
Att jag va en viss person för några år sen har ju ändå gjort att jag är den person jag är idag.
Allt jag har gjort förut har ju lett dit jag är idag, alla personer jag lärde känna har ju också gjort en inverkan.

Om jag hade levt mitt liv på minsta lilla annorlunda sätt hade det kunna lett till att jag inte sitter här med en underbar katt och pojkvän.
Så egentligen ska man aldrig ångra något, för allt man gjort har ju lett till det liv man lever och den person man faktiskt är =)

Så.. Allt dåligt man gjort kan ändå ha lett till allt bra idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0