Biljardkväll


Hade verkligen bestämt att det inte blir en ända droppe alkohol i helgen, rätt skönt faktiskt. Finns så mycket annat man kan göra än att dricka eller bara sitta hemma.
Jag och Alex tog oss iväg och spela biljard ikväll, skitskoj =) Vi spela tre gånger och utav dem vann jag åtminstone 1 gång =) Men sista omgången hade jag verkligen bra flyt, tog ner tre stycken i rad på ett väldigt snyggt sätt också, tänkte att jag skulle få ner en fjärde också. Kan säga att jag tog i en fjärde, men tyvärr var det åttan så Alex vann =/

Nu ska vi träna lite och sen middag, blir nog att lägga sig tidigt. Vi ska iväg på loftet och äta med Alex föräldrar imorgon, blir alkoholfritt för mig hela kvällen iaf =)
Tänkte vakna upp på måndag och känna mig pigg och nöjd, ska ju plugga som fan i veckan =)

Kameran har tyvärr blivit dålig =( Ska lämna in den någon dag..

 

Älsklingen vann en god middag av mig, ska lägga ut ett recept på världens godaste middag imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0