Sitter ensam hemma och mår dåligt!

Blivet dåligt med bloggande idag, anledning är att jag inte har orkat sitta vid en dator idag.
Mått dåligt hela dagen plus massa sambo tjafs med Alex.
Ville inte kliva upp förens 3 idag trots att jag vaknade 8. Efter 3 tiden kom mamma förbi så då fick jag kliva upp och fixa kaffe.
Sen blev det en sväng till Denice och nu sitter jag själv hemma.
Jag verkligen hatar att vara själv efter man bråkat med någon, brukar gripas av någon sorts panik.
Men som tur har man youtube så man kan hitta lite låtar man blir glad utav och träna till det =)

Igår mådde jag inte heller så bra, fast det var ju för att man drack lite i lördags. Mer mot kvällen där när man började må bättre så blev det en väldigt god söndags middag och film.




Såg inte så gott ut på bilden men det var gott iaf :P


Blev Alex som fick bestämma efterrätt:P dock blev det bara någon
bit för mig. Tycker inte om sådan choklad egentligen.


 

Just nu vill jag bara smita från denna stad och lämna precis allt. Jag tror inte det finns något eller någon som kan göra en 100 % lyckig om man bor i en stad man hatar över allt annat, en stad man verkligen inte kan trivas i.
Förstår inte hur jag skulle lyckas kunna trivas här.  Det är faktiskt omöjligt att få tag på jobb i denna stad, inte möjlighet till bra skolor (utbildningar man faktiskt vill gå)
Inga dans kurs som jag vill gå. Hmm visst det något mer viktigt?

Utbildning och jobb är ALLT i det här samhället vi lever i. Kärlek och vänskap måste komma sist om man ska ha chans att överleva i detta samhälle..


Kommentarer
Postat av: pär

.. men du slutade ju jobba hos oss..

2009-09-21 @ 20:38:47
Postat av: Madeleine

Jo för jag trodde jag skulle komma in på utbildningen jag ska gå redan nu i somras. Fast kom aldrig in så jag får vänta efter jul nu. så behöver leta något att göra fram tills dess och något extra när jag väl börjat.. Plugga heltid och jobba heltid skulle va lite för mycket =)

2009-09-21 @ 20:56:08
URL: http://neens.blogg.se/
Postat av: Bara en förbipasserande

Men lilla du, det var inte särskilt smart av dig att sluta det jobbet innan du visste om du kom in på utbildningen... Vet du ens säkert att du kommer in till efter jul då? Man ska aldrig anta saker, det är bara korkat enligt min mening.

2009-09-21 @ 22:44:42
Postat av: Madeleine

ja som att det bara va det jag sluta för? ja tror inte du känner mig? och det kan jag säga att man inte gör via bloggen heller..



Jag sluta av många saker..

jag har skrivet klart och tydligt i bloggen och inlägget att jag vill från östersund.. det här jobbet låg i Östersund!!!!!!!!



och detta är en utbildning man ALLTID kommer in på.. distans!!!!!

Jag kom aldrig in på grund av att jag själv va försenad med ett papper! annars hade jag studerat nu! men nu studera jag andra saker istället men behöver extra jobb! det där va inget extra jobb!!!



Så jag tycker inte du ska ha en åsikt om vad som är smart eller korkat i detta fall eftersom jag chansar att du inte ens känner mig och jag har inte lagt upp alla historier om mitt liv här heller.



2009-09-22 @ 11:44:23
URL: http://neens.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men stora du.. Det är inte heller så smart att kläcka ut sig saker innan man vet hela historien!

Jag kan säga så här.. finns ingen chans att alla detaljer om mitt liv kommer ut på denna blogg..



Så om det var korkat eller smart kan du INTE säga!

Kan faktiskt avslöja att det va smart gjort utav mig, har tagit tag i massa kurser nu!

Jag visste 100% säkert på att jag skulle komma in, men det vart strul med ett papper på ansökan!



så stora stora du.. säger som du.. man ska aldrig anta saker!

precis som du antog lite saker nu om mig va? att jag va korkad som slutade på ett jobb??

2009-09-22 @ 11:55:51
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0