Nya helgplaner

Inget blev som planerat i helgen, så nu måste jag sitta och hitta på nya helgplaner =)
Igår kväll skulle jag iväg och simma, när jag kom till badhuset/sporthallen så var det tydligen småbarnsdisko där. Blev att gå hem igen och glo på film och käka äppelpaj. Innan blev det lite träningspass också =)
Idag var det meningen att jag och Alex skulle åka ut till Hackås och hälsa på mina föräldrar, men pappa ringde imorse och tala om att mamma hade blivet sjuk så vi bestämde att ta det någon annan helg.

Så vad ska man göra idag? vi funderar på att gå och spela lite biljard och köra lite mer träningspass.
Imorgon ska vi iväg och käka middag med Alex föräldrar någonstans iaf.
Kanske blir fullt upp i helgen ändå, ska ju hinna med att söka massa jobb och förbereda för en till kurs på måndag.


Har räknat ut att jag gjort 12st styrkepass på 5dagar. Nej det är inte min träningsvecka schema, utan jag har verkligen varit så uttråkad så varför inte köra ett träningspass istället för att sitta vid datorn för mycket.

Har gått ner as mycket i vikt denna vecka trots massa paj ätning :P Men jag får igång min förbränning jätte mycket via styrketräning, så är jag noga när det gäller mat också. Nu har jag inte varit så noga med vad jag äter utan hur mycket jag äter, äter jämt as mycket när jag har perioder jag tränar hårdare.

 

Men vad skönt det är att vakna upp pigg på en lördagsmorgon och känna sig väldigt vältränad och snygg än att vakna upp och va bakis och för jävlig :P

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0