En trevlig Söndag på loftet

Kom just hem från loftet, är sjukt mätt kan jag säga. Alex föräldrar bjöd med oss dit, vi hade det jätte trevligt. =)
Jag hade aldrig varit på loftet förut, men vilket underbart ställe det var.
Var buffé med förrätt, varmrätt och efterrätt, fanns jätte mycket att välja på. Vart jätte mätt efter förrätten bara =) Tyvärr orka jag nästan ingen efterrätt t.o.m. där fanns det massa saker att välja bland.
Kan rekommendera folk som bor i Östersund (eller kanske de som besöker Östersund) att gå på loftet att äta.





Hade jätte svårt att välja kläder, men ibland när man letar genom gamla kläder kan man hitta rätt mycket. Hade denna tröja och ett par jeans med stövlar utanpå =)
Han aldrig ta kort innan vi stack dit, så Alex tog på mig nu när jag är uppsvälld och mätt :P

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej!



Hittade till din blogg via Linn och kikade igenom den lite. Blir nog att lägga till den på min följar lista :) ha en trevlig dag!

2009-09-28 @ 09:18:54
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0