En stressad Madde

Är en tok stressad Madde just nu, vissa dagar är det svårt att hinna med bloggen. Har mycket i mitt liv just nu känns det som, träning, jobbsökning, plugg varje dag.

Min lärare var inte nöjd med ena uppgiften så jag måste gör om den, blir att jag inte kan börja med B kursen nu i veckan som jag skulle. Kommer inte få söka CSN pågrund av det, plus att mina CSN pengar som jag sökte om förut som skulle komma för några dagar sen är så försenad att det kan dröja en till månad.

Visst har vi ett bra system i Sverige som har Bidrag om man studerar? eller nej vänta nu, kallas det inte ett bra system om faktiskt pengarna kommer också?



Imorse vakna jag så stressad för allt att jag hade svårt att andas, var tvungen att gå ut ganska fort på en promenad för att få lite luft.
Förstår inte varför, borde varit jätte nöjd med tanke på hur mycket jag fixade igår med allt. Hade en jätte effektiv dag hela dagen igår med arbetsansökningar och allt, blev en kaffe paus bara när mamma och pappa kom och hälsa på en stund.

Idag ska jag och Alex iväg till katthemmet här i Östersund och kika lite, kommer nog bli mer upp stressad utav det då med tanke på hur arg jag bli på alla som inte kan ta hand om sina djur.
Alex mamma och syster hjälper till på katthemmet där, så man har ju fått höra hur vissa katter kommer in där.
Man blir verkligen lessen och förbannad när man hör vissa katters historia =/

Kommer nog blogga lite om katterna ikväll.

Nu har hösten kommit så nu måste man leta fram alla varma tröjor =)

Dagen outfit ;P

Med Jeans och klackstövlar kan man se snygg ut i allt ;)

Jag älskar varma myströjor =)


Kommentarer
Postat av: Mary Louis - Dance like you do in rehab

snygga bilder på dig. Kul att du bloggar.

2009-09-29 @ 18:32:56
URL: http://rehab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0