En bra frukost

Godmorgon.. eller nu kanske det är god eftermiddag =) Försökte kliva upp tidigt men det gick inte. Jag hatar väckarklockan, om väckarklockan ringer innan man själv vaknat betyder det att kroppen inte sovit klart ju. =)

Nu sitter jag och äter en bra frukost och läser lite bloggar, tipsa gärna om någon bra blogg.
Jag och Alex ska snart iväg till september marknaden som öppnar idag.



Jag är verkligen jätte dålig på att äta bra frukost, har nästan ingen aptit på morgonen. Men man märker skillnad om man ätit bra på morgonen eller dåligt tycker jag, det är ju ändå frukosten vi ska leva på under dagen.
Det ända som saknades var apelsinjuice, men tog tranbärs juice istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0