Fått sovit ut äntligen..=)

Godmorgon =) Fan vad jag har sovit skönt inatt. La mig nyduschad i en ren bäddad säng, finns det något härligare? Sov jätte skönt, även fast katten väckte en flera gånger inatt så kunde jag somna om fort. Så hade jag ingen väckarklocka på i morse så jag har verkligen sovit ut kan man säga..=)

Nu ska jag ta en promenad och sen styrketräna lite här hemma, om inte Alex hunnit kliva upp innan jag är klar ska jag väcka honom efter det för frukost sällskap..=)

Vill så gärna ha träningskort igen, men det är verkligen svindyrt. Vill ju ha på ställen där man kan gruppträna, tänker inte betala bara för själva gymmet.
Bästa styrketräning tycker jag är när man utnyttjar sin egen kroppsvikt istället för massa vikter på ett gym.
Har ett finess schema hemma som jag har följt förut, var väldigt länge sen nu. Det går ut på att använda sig själv (dock har jag hantlar också) men annars bara mig. Kan säga att det blir hur bra resultat som helt..=)
Jaja ska skriva lite mer träningsinlägg om det senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0