Fick se lite missebäbisar idag.:=)

Vilken lång dag. På förmiddagen höll jag på att städa här hemma och försökte göra all möjlig nytta.
Sen på eftermiddagen gick jag in till stan och hälsa på Denice, himla skoj att träffa henne..=)
Satt och kolla på hennes misse bäbisar och pratar lite allmänt skit..
Sen var det dags att tänka på sin egen katt, gick ner till apoteket och köpte lite avmaskningsmedel.
Hon har ju varit i Hackås hos mina föräldrar en hel del i sommar, där är hon ute och äter råttor, fåglar och allt möjligt skit.
Så jag tänkte att en avmaskning inför hösten kan nog va bra att göra.

Blir ju en heldel att tänka på när man har djur.




Denices söta kattungar..=)

Kommentarer
Postat av: yosh

Åh vilka sötnosar =)

2009-09-02 @ 02:12:49
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Anonym

Fyyyy vilka söta bebbar:)

Söta och jobbiga:p

2009-09-02 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0