Fika hos Letizia

Kom nyss hem från Letizia, hon har äntligen flyttat in till stan. Jag och Anna for dit och kolla in hur hon bodde, jätte mysig etta. Blev bjuden på kaffe och bullar..=)
Va roligt att sitta och prata med dem där brudarna igen, blir alltid så roliga och sjuka samtalsämnen..=)

Men nu känner jag mig lite kaffe skakis, har inte druckit något under eller efter fastan. Nu blev det två koppar så det känner man verkligen av kan jag säga..:P Så nu ska jag nog ta den energin och helgstäda lite, klarar inte av att sitta still vid datorn..hehe..

Ikväll blir det nog iväg och simma lite, tyvärr blir jag nog själv. Inte lätt att få folk man känner med sig till en simhall på en fredags kväll.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0