Fredagskväll med simmning och te.

Så är det fredag kväll, klockan är bara 10 och jag har väldigt lust att gå och lägga mig nu.
Var och simma på Östbergsskolan simhall ikväll (gratis på tors och fre kvällar för de som är intresserad) Ska nog börja göra det varje fredag kväll tror jag. Men var trött man blir, känns verkligen i kroppen.
När jag kom hem från min simning blev det att kika på film med Älsklingen och käkade middag till den.





Våran fredags middag. Rivna morötter, Blodpudding, Potatisbullar,
bacon, keso och lingonsylt






Nu ska jag dricka lite te och kika lite mer på tv, sen blir det att gå och lägga sig tidigt ikväll. Ska upp tidigt imorgon, ska följa mina föräldrar till stugan i Ås och äta surströmming, ska försöka hinna med ett styrkepass innan också. Sen på kvällen blir det att gå på lite spelningar på storsjö teatern. Blir ingen vila förens på Söndag tror ja.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2009-09-04 @ 23:30:46
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0