Jag är glad för jag vet att allt kommer flyta på nu..=)

Nu känner jag mig lycklig =) Saker verkar flyta på ändå för mig..

Eftersom lärcentrum tjorvade så mycket så han jag inte ansöka om utbildningen som jag tänkte gå som startar i oktober, vart rätt less. Tog och maila skolan och det visa sig att dem börjar samma utbildning i januari igen, trodde jag skulle behöva vänta ett helt år men jag kan gå då istället..=)
Började om min ekonomiutbildning i måndags också..

Har hunnit med och träffat massa vänner den senaste tiden också.. Så jag känner mig allmänt nöjd just nu över mitt liv förutom ekonomin då. Brukar oftast va det när man börjar må dåligt..

Men  när jag blir klar med utbildningen som jag börjar med nästa år och sen flyttar från Östersund. Då borde allt rulla på bättre, då jävlar ska jag ha ett bra jobb =)
Nu tror jag på mig själv faktiskt, nu har jag fått tillbaka mitt självförtroende..





Nu ska jag göra klart middagen, blir ris och ört kyckling..=)
Sen kommer Anna hit med sin lilla vovve..=) Blir roligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0