Jag behöver en stor garderobsrum tror jag

Hatar att jag är en sån person som har svårt att slänga saker, sparar allt för mycket.
Har nästan inga kläder jag kan ha ute och till vardags.. Men har tusen olika hemma kläder tror jag. Mjukis tröjor och allt som är skönt när man sitter hemma och kikar på film..
Behöver inte så onödigt mycke såna men kan ändå inte slänga, dem känns för mysiga för att slänga.
Har inte plats, nä nu måste jag verkligen ta och storstäda garderoben  och slänga minst hälften.

Kan inte stänga hyllorna eller garderobsdörrarna längre. =/




Så här ska det inte behöva se ut.. gaaah..=(

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag känner igen det där, har samma problem. Hur mycket myskläder behöver man egentligen? Man måste va hård mot sig själv damn it - och k.a.s.t.a. =)

2009-09-02 @ 16:03:27
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0