Kanske en Formel1 kategori i bloggen 2010

Jag är så jävla avundsjuk nu. Pappa är nere i Italien över helgen och kikar på Formel 1, skulle också vilja vara där.

Jag och pappa hade planerat förut att åka och kika på det någonstans, men det har aldrig blivit av. Vill ta mig iväg något, fast nu är det lite synd att mina favoritförare slutar Formel 1. Kimi Räikkönen kör sitt sista år nu och ska börja med rally senare, tror det blir jätte bra för han för ja tycker hans kör sätt passar med in där.
Men jag skulle ju vilja hinna se han på en formel 1 bana också, vilket ja inte kommer hinna nu =(

Funderar till nästa år att skapa en Formel 1 kategori i min blogg, vad sägs om det? =)


Finns ingen bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0