Kommer bli fet om jag fortsätter att vara arbetlös

kanske inte riktigt då..=) men ändå...

Man blir verkligen rastlös och försöker hitta på något varje dag. Blir så att man går omkring och hälsar på vänner, då blir man nästan alltid bjuden på fika också..=)
Var och hälsa på Denice idag, satt och fika och skvallra lite =)
Denna vecka har jag fått i mig en hel del fika, så ska Alex baka olika äppelkakor nu i helgen också. Vi fick rätt mycke äpplen från mamma och pappas äppelträd, och något må man ju göra med dem..

Som tur hinner jag träna väldigt mycket på dagarna också. Så det blir väl plus minus noll eller vad man ska säga :P
Fast jag skulle bara ha tränat så kanske jag skulle få min drömkropp ;)
Har tyvärr inte hunnit med att träna idag men ska iaf väg och simma snart, så tar jag två styrkepass imorgon istället.

Har ju tre olika pass jag följer.
En som man tränar Axlar, tricep och mage
En som man tränar Bröstmuskler och ben
En som man tränar Bicep, rygg och rumpa

Så jag försöker hinna med en per dag så jag går genom alla minst två gånger per vecka. Så tar man en vilo dag..=)

Nu ska jag sticka iväg och simma, får se om jag får tid att blogga lite mer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0