Länge sen jag sov så här bra

Länge sen jag sov så här avslappnat. Brukar alltid vara rätt spänd och sova dåligt, brukar alltid ligga och tänka i sömnen saker jag bör göra.
Igår avsluta jag min ekonomi kurs så nu har man ingen skola man stressa upp sig för. Passa på att städa igår också lite, tänkte att jag skulle gå och lägga mig utan att behöva tänka på saker jag bör göra i helgen.
Var ju iväg och simma igår också, sen hemma fick jag ryggmassage av älsklingen. Så avslappnad jag var igår kväll har jag nästan aldrig varit, bädda ner oss i soffan för att se på film men jag somna direkt.

Det som var lite synd var att vi hade täcket ute i soffan på vardagsrummet och Alex somna på den, blev för mig att gå och lägga mig i sängen och ha ett tunt lakan som tänkte. Vakna kl7 imorse och tok frös, måste nästan försöka ta täcket av Alex och försöka somna igen.


Synd att man inte alltid kan sova så här bra. Snart början jag med företagsekonomi B, sen måste jag verkligen ha ett extra jobb. Man blir stressad om man inte hittar ett jobb faktiskt.

Jag har känt att jag är för stressad, är hela tiden spänd.
Klarar inte av att sitta still, då börjar jag bita på naglar eller skakar på benen typ. Har själv kommit på att jag alltid sitter och blandar en kortlek när vi ser på film, ibland utan att jag tänker på det.
Det är verkligen inte bra för kroppen att sitta och stressa så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0