Mina planer innan jag är 30 är hur omöjliga som helst!

Börjar känna panik nu, känner mig redan för gammal och är ändas 22.
Är så himla mycket jag vill göra innan jag fyller 30, men allt kommer vara omöjligt att hinna. Det här är saker jag vill ha fixat innan den dagen jag fyller 30.

  • Fixa klart gymnasiebetygen (tar väl ca 1år)
  • Studera på högskola (väl 3-4år där med) sen vet man ju inte hur lång tid det tar att komma in på en
  • Sen vill jag hinna jobba upp mycket pengar och ut och resa i världen innan man skaffar familj. (då är jag vid 30 redan)
  • Så vill jag ha mitt första barn vid 25års åldern
  • Så vill jag ha mitt andra just innan jag fyller 30( vill inte ut och resa när jag ska va på tjocken heller, vilket ja måste va i 18 om jag ska ha två barn) Om jag inte får tvillingar då..:p
  • Så vill jag hinna öppna eget företag via nätet också!

Allt detta innan 30års dagen, hur man än pusslar ihop alla planer så är det ändå omöjligt.
Helvete varför kan man inte få ett bra jobb utan en jävla skitskola innan. Seriöst! man lär sig jobba på jobb och inte via en skolbänk!!!
Världen verkar inte va gjord längre för de praktiska personerna utan bara dem teoretiska..Alla lär sig inte genom böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0