Saker som försvinner efter en städning

Så har nästan hela dagen gått då, ingen vila har jag hunnit med. Hela dagen har gått åt att leta ett legg och den är ännu inte hittad.
Förstår inte hur jag lyckas städa bort saker hela tiden. I måndags gick jag omkring med legget i lägenheten, sen tis och ons har vi storstädat. Så den måste ha försvunnit i städningen, allt försvinner då.
När vi har små tjorvigt hemma kan jag hitta allt, för jag brukar minnas vart jag lagt allt efter jag använt saker. Men när man städar så kommer jag verkligen inte ihåg vad för smart ställe jag hitta åt legget eller andra saker.

Nu har vi tydligen lyckats städa bort ett par nycklar och mitt legg, säkert andra saker också.

Nu tänker jag låta det va en stund, saker kommer alltid fram när man inte letar efter det.


Kommentarer
Postat av: Denice

du har ju nycklar och pass här iaf :)

2009-09-10 @ 18:19:12
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0