Tvätt tid kl7 =(

Jag är uppe redan nu, helt otroligt =)
Var tvungen att kliva upp kl7 imorse och tvätta, ville ha rena kläder inför helgen. Har inte planerat något än, men det kan ju dyka upp något oförväntat =) Planerna idag är iaf att tvätta och städa, sen dra ner till marknaden igen med Alex. På kvällen blir det simning, sen kommer man nog va helt slut. Men vad ska jag göra resten av helgen då? något förslag?

Vet att jag måste söka lite jobb i helgen, skulle ha sökt minst 30 jobb innan veckan är slut. Det är ett mål jag satt upp för mig själv, tycker det är bra att sätta upp olika slags mål t.ex. hur många jobb man ska ha sökt innan ett viss datum eller hur många träningspass man ska hinna med på en vecka.
Man tar tag i det mer då tycker jag =)

 

Har ju avslutat företagsekonomi A nu, fick VG på slutprovet. Jag är riktigt stolt eftersom jag inte lagt ner så jätte mycket energi på det heller =)

Synd att jag inte är bra på att skriva saker och fylla ut med miljoner onödiga ord bara för det ska bli flera sidor, vill skriva ner det viktigaste eftersom allt annat är ju egentligen bara skit. Men skolor funkar knäppt med det tycker jag, tycker det är bättre om man får till en bra sida än 4 helt kassa.

Men lär väl få G på hela kursen bara för det, men bara jag får godkänt så jag kan börja med B nån gång =)



Nu ska jag äta lite frukost och läsa lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0