Ett tecken på att man behöver inskaffa en handväska


Varje gång jag ska försöka tänka ekonomiskt så blir det bara mer oekonomiskt.
Kan verkligen säga nu att jag behöver en handväska.

Efter krogen igår så gick vi mot kebab baren, men jag och Alex vände där och tänkte att vi gör ordning en kyckling burgare hemma istället, blir ju billigare. Så vi stack från Denice och Jonas och glömde helt bort att jag hade mina saker i Denice väska, ja nycklar också =/
Vi hade ingen mobil så vi kunde inte ringa och få tag på henne, fick lite panik att man inte skulle ta sig in i lägenheten.
Som tur kom en granne precis när vi var utanför så vi fick låna hans telefon och ringa securitas. Kostade 500 för att dem skulle låsa upp. =( ( dock trodde vi att det skulle gå på minst 1000 så vi blev lie nöjd iaf ) Men ändå, 500.. Det är mycket, speciellt nu när vi knappt har nå pengar.
Tänkte försöka boka klipp tid för håret också, kan ju jag glömma nu.

Om jag bara hade en handväska så jag kunde ta hand om mina egna saker.


Kvällen börja ju bra iaf..=)
Vi satt här och drack lite rött, så kom Denice, Jonas, Anna och Letizia förbi och satt här en stund.
Sen blev det in mot stan, jag, Alex, Denice och Jonas tog en paus i badhusparken och satt och drack lite öl på scenen.
Sen blev det att dra in på marite (gratis krog nu tydligen) Vi börja ju tänka ekonomiskt iaf.:p
Hade en supertrevlig kväll med alla iaf..=)




Alex, Jag, Denice och Jonas

Kommentarer
Postat av: denice

så fint kort på oss :D

2009-09-08 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0