Jag och Anna vinkärringar?

kanske inte då..=) Men hur underbart är det inte när man är själv i lägenheten och få bjuda en tjejkompis hem över ett glas vin och med massa tjejsnack..=)

Ja Anna var ju här, blev massa snack, lite vin och koll på lite djur. Hon hade med sig sin lilla vovve, Ziina (min katt) är inte van små hundar tror jag. De hade lite svårt för varandra men efter ett tag slappna dem av..=)



Anna lilla vovve Nikki =) världens sötaste hund..=)


 

 

Nu sitter jag och är rätt uttråkad.
Jag och Alex har varit upp i varandra hur mycke som helst nu på sista tiden eftersom båda är arbetslös.
Ikväll skulle han iväg till sina föräldrar och jag skulle få besök av Anna, tänkte att det skulle bli skönt att vi gör något på varsitt håll för en gångskull.
Men Anna drog för ca två timmar sen och nu är jag hur uttråkad som helst, klarar inte av att va själv tror jag.
Nu vill ja bara att Alex är här...

När vi är hemma är vi inte alltid med varandra, jag sitter oftast vid datorn och han sitter och spelar tv spel. Men jag känner verkligen av att han inte är här, saknar att titta åt vänster och se han sitta där typ...hehe rätt konstigt att man kan bli så "beroende" av en person.
Men som tur har jag min lilla Ziina iaf..=) (dock är hon bara tråkig och sover just nu)

Tror jag inte orkar sitta och vänta tills älsklingen kommer hem så blir nog att gå och sova snart, ska sitta och studera hela dagen imorgon så det kan nog va bra med flera timmars sömn innan..

gonatt..=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja guud va söt han ser ut på den där bilden.. ;)

2009-09-10 @ 11:14:33
URL: http://elva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0