En sväng i Hackås


Idag har åkt och hälsat på mina föräldrar ute i Hackås överdagen.
Otroligt länge sen jag var där, kom på att det var snö sist jag var där. Problemet har mest varit bussar, svin dyrt och dåliga busstider.
Tog lite kort på dammen dem har



Dem har lätt Hackås snyggaste trädgård


Tvungen att ta kort på deras katter också =)


Bella 16 =) har växt upp med denna mysiga katt


Flying-Sport 9 =) Henne har man bott lite med. Vet ni någon katt me
coolare namn? =) dock kallas hon Flajsan ;)



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra?

2009-09-17 @ 14:13:20
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Ulli

Just ja! De katterna minns jag! =D Bella brukade ju vilja hänga med oss på ditt rum. Hehe

2009-09-17 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0