Matlagning med Letizia

Nu sitter man och dricker te ( te som i te )
Har varit ut och gått i spöregnet så nu måste man försöka få upp lite värme.

Var hos Letizia upp i Valla, var duktig och gick dit och hem =) Vi lagade mat och satt och skvallra lite. Sen efter maten blev det kaffe och massa kakor..Så nu är man proppmätt..=)



Kyckling, bacon gryta


Kakor och godis till efterrätt ;)


En sak jag märkt lite, ju mer folk stör sig på mig och de jag gör, ju mer läsare får jag.
Tycker folk är lite knepiga egentligen, folk vill störas på något sätt. Folk vill läsa det som stör än. Undra varför egentligen? Varför går man in huvud taget på en persons blogg om man ska sitta och störas? lite lite konstigt eller hur? =)
Men men jag får läsare så, då kan jag sätta in reklam och tjäna lite pengar tillslut. Så ju mer jag får folk att störas ju mer tjänar jag på det.. Så ni som inte kan sluta störa er på mig och måste gå in och läsa.. Ett stort tack till er..=) Ni som gör att jag tänker fortsätta blogga ;)

Kommentarer
Postat av: pär

"Ett glas rött", som i rött tè, menar du? ;)



De flesta stora bloggar är populära av just den anledningen att man stör sig på personen. Kolla in mogis.se, kisse och alla de andra blåsta blondinerna. De drar massvis med folk, pga att de är korkade.



I ditt fall så handlar det dock om vattenfastan och allt därkring. Du får nog komma på något nytt som folk stör sig på innan du tappar dina nya läsare :)



Tycker absolut du ska börja öppna upp med annonser. Dock tror jag att du behöver upp i en ganska maffig volym besökare, samt ha annonser som går att koppla till produkter du snackar om i bloggen, för att kunna få in några pengar på det hela.



Jag tror mycket av den diskussion som uppstått bottnar i att folk har svårt att se poängen med att svälta kroppen totalt i en vecka, om man ändå återfaller i osunt leverne. Lite grand som att hetsbanta för att sedan äta upp sig igen. Poängen lämnas ju därhän, på så sätt :)

2009-09-09 @ 07:02:13
Postat av: Madde

precis rött te ja..hehe att jag inte kom på att skylla på det tidigare ;P



Jo vet att jag behöver lite mer besökare faktiskt, men fort ja få chans att svara på konstiga inlägg som den förra.. när jag skrev lite överdrivet så gick genast besökstatestiken upp..=)Precis som under fastan, då fickjag ju rekord många på bloggen..



Fast du har rätt, måste hitta på nya saker folk kan störa sig på..hehe =)



Fast bara för man tog ett glas eller käkar nångång något dåligt tar ju inte bort resultatet från en fasta..

Känner ju fortfarande ett resultat även fast jag har druckit en kväll och käkat massa kakor :P

2009-09-09 @ 10:28:38
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0