Ännu en Lördag som flyget förbi

Vad jag bloggar lite på helger har jag märkt, ska försöka få in lite mer inlägg.
Igår var jag och Alex iväg till hans syster och drack lite kaffe, sen blev det en sväng till Hatte. När vi kom hem tog vi en varsin öl och spelade poker (Texas). Alex vann (fast jag skyller såklart på att jag inte spelade seriöst) :P
Senare på kvällen drog vi in till stan och träffa Anna och Letizia.

Efter igår kom vi fram till två saker.
Vi ska börja planera saker bättre, utekvällar samt hemmakvällar.
Sen vad vi känner för personer egentligen (såklart gäller inte detta alla) Men många beter sig väldigt illa.


Glömde såklart kameran igår, har blivet väldigt dålig på att ta kort på sista tiden till bloggen. Förut hade jag alltid ett kort till varje inlägg, men nu blir det sällan.
En sak det kommer bli ändring på, mer kort!

Fast det är typiskt att det tar nästan en kvart att få in en bild till blogg.se från min kamera. =/


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-09-13 @ 18:06:27
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0