Vägen till mannens hjärta går INTE via magen ;)

Att mitt och Alex förhållande äns existerar är ett stort bevis på att alla äldre kvinnor i min släkt har haft fel.
Man fick alltid höra förut av de äldre " Vägen till mannens hjärta går via magen" tror t.o.m mamma har dragit den nån gång =)

Kan avslöja första middagen jag bjöd Alex på när vi dejta. Tonfisk! och då menar jag bara tonfisk. Tonfisk på burk med en gaffel till. =) något ja får höra rätt ofta från min karl, men men :P
Ja att han bestämde sig för att ville ha något seriöst med mig var ju helt otroligt. Något med mig måste ju ha charmat han iaf ;)

Man kan säga att han har inte skaffat en brud som kan laga mat till han när han kommer hem från jobbet iaf.
Jag är verkligen skitdålig i köket, när jag försöker bränner jag nästan allt.
Många  gånger slår jag på fel platta också och går undan, sen blir jag förbannad på maten att det går så segt för den.

Nu är Alex nöjd bara jag inte går in i köket =)


När vi kommer till bakning då? Ni som följde min gamla blogg kanske vet vad jag menar =)

Letade upp min muffinsbild på gamla bloggen, ska dra förklaringen här också.
Bakade muffins en dag och blanda ihop tsk med msk när jag höll på med bakpulver, ja egentligen behövs kanske inte någon bild för att ni ska förstå hur resultatet blev.

 

Vilken kvinna jag är ;P

 


En sak Alex sa för några dagar sen "Du är inte som andra tjejer, de dem tycker är äckligt älskar du"

Det tyckte han eftersom något jag verkligen älskar är Pölsa och blodpudding. Visst är det inte så nyttigt men jag älskar det verkligen. =) Åt ju inte kött på 5år förut, det ända jag saknade då var pölsa.

Igår kväll tog vi ett tredje styrkepass också, sen blev det pölsa till middag och paj till efterrätt. Vi tyckte att vi förtjänade lite efterätt med tanke på att 6 styrkepass på 2dagar =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Denice

Pölsa är ju skitgott!! :D

2009-09-23 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0