"varning, alkohol tillför precis alla toxiner du någonsin har rensat ut" haha vart fan står det? =)

Att folk äns orkar lägga sig i mitt liv..? haha och att det bara är trögfattade idioter också..

Skrev förut att jag skulle börja va seriös efter fastan, inte att jag skulle bli nykterist..
Fort jag tar ett glas vin nu ska folk börja va på mig i bloggen.. lite skrattretande..

Om jag har varit seriös efter fastan.. Japp har börjat studerat igen, letar konstant jobb och jag tränar varje dag.
Men nu råka jag ta ett glas vin en dag, nej nu måste jag va en väldigt dålig person??

haha tänk alla "seriösa" på krogen.. Är alla där arbetslösa folk som inte gör något med sitt liv?
Nej många chefer eller andra folk som lyckats kan ta ett glas ibland?

Förstår inte hur lite alkohol kan säga att man inte är seriös?

De som tror att fasta om man ändå ska dricka nått glas efter är onödigt..
Om ni läser på vinflaskor eller annat så tror jag inte ni kommer se texten "varning, alkohol tillför precis alla toxiner du har rensat ut i ditt liv"
Så fastan var onödigt för jag tog ett glas rött? haha nej nej herregud...

Har rätt roligt åt att folk verkligen är hur trög som helst..=)


Sen du lilla T...
Te är inte vin..=)
Så när jag satt hemma en fredag och drack te satt jag tydligen och tog ett glas rött..
Te och rött.. hmm  båda har ju T i sig så kanske är lätt att blanda ihop...:p


Kommentarer
Postat av: Pär

Tjo, Madde.



Jag tror att du missuppfattade det som skrevs förut, för du konfabulerar friskt.

2009-09-08 @ 19:35:31
Postat av: Madde

hur kunde jag missuppfatta.. stog rätt klart att det inte va stor mening att bara dricka vatten en vecka om jag tog något glas sen ändå? vilket sätt har jag missförstått?

2009-09-08 @ 21:37:47
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0